lørdag den 12. januar 2008

Cash game nedtur

Har spillet lidt cash games i dag. Havde dog absolut ikke tur i den.
Ramte meget sjældnet og mit tighte image blev mest brugt til at de andre raisede mig ud af potten.

Et par afgørende hænder var nok da mit set i damer kommer kommer allin mod et set i 8er, med 8 på river. :(

og sidste hånd http://www.pokerhand.org/?1929059
hvor til han siger "I was so tilted from you reraises so i'd go with anything"
Doooh...

Alt i alt endte jeg næsten 4 buyins ned :(

Aftenen bliver til gengæld god.
Skal til poker aften med mine gamle kollegaer.
Vi bliver 10, hvilket er flere end vi plejer og som ekstra bonus er der NFL hvis man skulle være så uheldig at ryge ud. - Regner dog ikke med det sker ;o)
Aftenen start self med en klassisk NFL menu og øl.

Ingen kommentarer: