torsdag den 17. januar 2008

Tid til ferie...

Søndagen gik med en gang tømmermands poker.
Som desværre aldrig har været min stor force.
... men er det nogens ?

Spillede fint i starten of kom op med 1-2 buyins uden store hænder.
Men efter jeg havde tabt den først store hånd, gled det lige så stille ned ad.

Primært var det mine store par TT-KK der kom i problemer mod over par hvor jeg ikke kunne ligge mig.

Så her er i hvertfald et sted jeg skal stramme op.

Fik også spillet en del WSOP kval dog uden held.
Hvilket også resulterede i at rullen skrumpede hurtigt.
Så jeg har besluttet at holde lidt igen med kval satelliter indtil rullen er vokset til 1000.

---

Idag har jeg spillet 2 ladders vandt en hvor jeg spillede rigtig godt og ikke lavede en eneste fejl :)

Den anden,
Blinds 25/50
CO raiser til 200 Hero på Button Caller, SB & BB folder.
Flop K86 rainbow. CO pusher for 1100 og jeg caller.

CO vender AJ ???
Jeg bliver så overrasket over at han havde AJ at jeg ikke engang lagde mærke til om det var Turn eller river han ramte sit A :(

Gik over til cash og er i skrivende stund 2,5 Buyin oppe på 2 borde.
Virker som om at mit limit lige nu er 2 max 3 borde. Ellers falder mit BB/100 drastisk.

---

Men de næste 1½ uger står den ikke på poker men på skiferie i Serre Chevalier i frankring.
Der er lige nu 2½ meter sne ;o)

Så der går nok også lidt tid før min blog bliver opdateret igen.

Hygge og god vind ved bordene.

PS. sluttede 3 buyin oppe.

Ingen kommentarer: