mandag den 3. marts 2008

Tilbage igen

Så er jeg tilbage fra skiferie og diverse projekter.

Havde en superfed skiferie til Frankring med høj sol og stadig god sne.
Ingen ulykker heldigvis.

Da jeg kom hjem lå der en masse arbejdes opgaver som tog fritiden fra poker.
Derefter ringede chefen og spurgte om jeg ikke havde lyst til at 8-10 timers overarbejde de næste par måneder. Hvilket jeg indvilligede i.

Nu er det ved at være overstået og jeg kan begynde at kigge frem ad igen.

Har haft lidt tid til poker i denne uge.
Det blev dog til både op og nedture.
Efter et par bad beats var rullen nået ned på 44$ :(
Så jeg tænkte at jeg hellere ville brænde den af på NL100.
End at sidde og grinde nl10.
Efter 3 orbits fandt jeg KK og fik fuldbetaling.

Derefter started jeg NL50 + NL30 og dobblede begge borde.
Og stopede så igen.

Her i weekenden har jeg spillet et godt stabilt spil.
Og rullen er vokset til 277$ og der burde også komme rakeback om lidt.

Lavede kun en enkelt fejl igår:
NL50
CO Loose aggressuve spiller raiser til 2, Button kalder jeg sidder i BB med AKo og raiser til 9.
CO går instant allin med 115. Button folder. Han har som sagt været loose så jeg kalder.
Burde nok have lugtet at jeg var bagud og han vender da også AA og jeg for ingen hjælp.

Alt i alt med den fejl, bookede jeg dog stadig et overskud på 25$ i den session.
Det der dog glæder mig mest, var at jeg bevarede fokus efter at have lavet den dumme fejl.
Så jeg tabte ikke yderligere.

Ingen kommentarer: