mandag den 9. juni 2008

Alt går op og ned.

Hej

Har haft en fantastik Maj måned.
Well. I hvert fald det meste af den.
Indtil den 28. var jeg oppe med ca 1000$ og rollen var over 2000$.

Den 28-29. bød på den sygeste nedtur jeg længe har oplevet.
Setup efter setup, badbeat på badbeat. Først dag tabte jeg 200$ på ca 40 min. Jeg stoppede og rystede det af mig. Tog kampen op igen om eftermiddagen og smed 100$ på NL50. Rykkede op på NL100 da jeg blev lidt træt af at folk var mega loose. Men på NL100 var folk endmere loose. Sad på et bord hvor gennemsnitlig VIP på 54%.
OMG. og de blev ved med at suge ud.
Tilsidst satte jeg mig ved NL200, "bad move" i know.
Spiller 5 hænder og samler QQ op og ender allin og taber til en enlig J der rammer set. :(
Her stopper så første dag.
Anden dag smider jeg 400$ på NL50 !!!!
Stadigvæk de samme meget meget loose players og jeg kan ikke håndtere det efter den dårlige stime.
Så jeg beslutter mig for at holde en ordentlig pause og få det ud af systemet.



Havde det ikke været for rakebacken som heldigvis var massiv.
Havde Maj givet underskud. Den endte i 1400 incl rakeback.
Jeg ramte for første gang de 25000 vip points. som det kræver at blive VIP

Men det vigtigeste var at mit spille virkeligt kørte og jeg fik en masse selvtillid. Så der er ingen tvivl om at juni bliver bedere.

Har dog besluttet ikke at spille så meget da det virkelig tog meget tid fra alt muligt andet og som man kan se på grafen kan det også bliver for meget....

Ingen kommentarer: