mandag den 16. juni 2008

Mit nye spil

Sidste måned endte jo i lidt af en katastrofe.
Med lidt efterationalisering var det nok ikke så god en ide at spille over 20K hænder på en måned.
Så jeg tænkte at jeg heller måtte spille lidt mindre.

En af måderne er jo at spille færre borde. Men der bliver længere og længere mellem hænderene og det bliver hurtigt uinteressant for mig. Så jeg ledte efter noget hvor at jeg kunne have action hele tiden og samtidig koncentrerer mig.
Så jeg har kastet mig over HU.

Startede stille og roligt med NL50 som er det mindste på ladbrokes.
Her kan man kun buyin med 30$ så skaden var ikke så stor hvis der skulle ryge et par buyins.
Lagde ud med lige at se et par video fra pokeruni bare for at genopfriske. Har spillet fast hu tidligere men var gået lidt bort fra det igen efter en enkelt stor loosing session.

NL50 gik fint, jeg brugte meget table selection og fandt svage modstander der bare sad og sprøjtede væk.
Så jeg fik hurtigt lavet et par $. Havde så en enkelt rigtig lang session hvor jeg fik ham til at buyin et par gange. Men da vi var færdig havde jeg ikke vundet mere en 5$. Raken er simpelt hen uhyrlig. Så jeg valgte at skifte til NL100 bare for at have en lidt større edge på mr Rake.
Min første session gik helt fantasisk spillede mod en anden dansker og efter 12 min var jeg oppe med 450$ og han forlod bordet.

Siden har jeg spillet en del også mod ham og han har fået lidt tilbage men jeg er stadig foran med 200$ i det interne regnskab.

Indtil videre er jeg godt tilfreds med måneden.



Jeg er dog klar over at der er kæmpe varians HU.
Men jeg blev lidt inspireret af Phil Ivey's ny strategi på NL500/1000.
Efter hans lille downswing begyndte han at rejse sig så snart han havde tabt et buyin. Med mindre modstanden var meget overkommelige smuttede han bare. Så slipper man for at sidder og rebuy når det kører dårligt. Bare kør på de gode vibes. Så jeg vil prøve det samme og så bare skifte til en modstander hvor jeg har en klar edge.
Mit skift til NL200 HU vil nok komme en del senere da variansen er meget stor og folk der er endnu mere aggressive. Så jeg for venter først at skifte ved omkring en roll på 6000$

Lige nu er roll på 2600$

4 kommentarer:

A sagde ...

Nice blog.

Godt at se at du grinder derudad.

Kunne det tænkes at du gad smide et link til mig: http://within1000days.com?

Kipster sagde ...

Hej Sluppermand

Ved ikke om du har haft mulighed for at checke den nye side ud endnu, men vi har oprettet en temmelig fed blogfunktion og vi vil gerne invitere dig (sammen med en masse andre ivrige bloggere) til at lægge jeres blogs over på www.donkr.com.

Check siden og hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på kipster@donkr.com

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Hey Mike

Super fed blog! Noget over std.

Hvilket site spiller du på?

Jeg arbejder for et netværk som har forhandlet gode deals på alle de største netværk, og vi har helt sikkert noget at tilbyde dig.

Lad mig høre fra dig

Michael