søndag den 6. februar 2011

Lang tid siden...

Omg... det er lang tid siden.

Der er sket meget siden sidst, jeg har hold poker pause i et godt stykke tid.
Nok mest fordi jeg efter mit sidste blog indlæg i 2008 har fået tvillinger. :)
De var meget små og har været meget igen inden vi kunne få dem med hjem fra hospitalet.
Derefter var der bare meget arbejde.

Jeg genoptog mit spil igen i november 2009 med 600$ på konten. Ny indsat på betfred med udemærket deal 30% RB.
Jeg kan godt lide layoutet og diverse bonus$ sidder løst på supporten.

Jeg spillede lidt nl25 hurtigt og rykke de hurtigt op til NL50 i februar 2010. Det var ca samtidig med at jeg rundede 2K$. I påsken var jeg igennem et downswing som kostede 1/3-del af rullen men ikke mindst satte sig på selv tilliden. Men efter 2 ugers poker pause, kunne jeg genfinde formen.

I Juni rykkede jeg så op på NL100 rullen var på ca 4K men jeg var lidt måde holdende da jeg ikke syntes at min spil kørt helt og jeg mest havde været heldig på det sidste.

Jeg blev dog anbefalet af de mange brugere på pokernet at se at komme der udaf.
Så det gjorde jeg, så det sidst halve år har jeg spillet NL100 6max.
Jeg har glimrende og når jeg har spillet mit A-game har jeg være ustoppelig.
Men med kone og børn kan det ikke undgåes at der kommer lidt forstyrelser ind i mellem.
Og det tager voldsomt på min koncentration. Så jeg har derfor været nødsaget til at sætte en regel op for at gardere mig imod.

Ingen poker mens kone eller børn er vågne !
Det fungere rigtig godt. Ingen forstyrelser, bare poker.
At man så kommer i seng klokken lort må man jo så leve med. :P

Pt. prøver jeg at cracke de magiske 10K, men det er som om at der er en mental blokade.
For hvergang jeg nærmere mig, begynder jeg at spille af lort.
Jeg må se at kommer over så det kan holde op ;)

Jeg smider lige en graf over forløbet.


Den er sakset fra PN så i må overleve farven.

Håber at skrive lidt oftere :)

Ingen kommentarer: